Monday 19 December 2011

Yaya Masuk Be Smart Lak Next Year.....

Tahun depan yaya dah 6 tahun..isk..isk..isk..kejap ja kan...dah tua rupanya aku...pejam celik pejam celik anak dah 6 tahun.....tahun depan dah masuk darjah 1...oh tidak!!!!!!!!!!!!!...mummy dah tua la yaya...ehehehe....mcm biasa la...sebelum bercuti ni aku dah pegi registerkan yaya kat sekolah tadika baru..BE SMART KINDER KIDS......dekat ngan rumah....mula2 nak bg masuk SMART READER...tapi tak der lak area dkt ngan umah....payah pulak la nak kira transport la...pastu abes tadika nak transit lagi umah jiran...nasib baik la ada jiran yg baik bg yaya transit umah dia....dah tanya jiran aku tu..dia setuju..bab payment jer lum tanya...tu kemudian la...sbb aku tau jiran aku sgt baik...ehehehe... minggu depan yaya ada orentasi tadika selama 3 hari...tapi bagi dia pegi 1 hari ja kot sbb dia ni dah biasa aku hantar tadika sejak 4 tahun lagi....so tak der la perak sgt dia....jom la kita layan gelagat si yaya ni...

Wah....daddy hadiah kan lagi satu beg yg ada troli.....ambik siap2 uniform 4 pasang...
+

Kasut semestinya pink atau purple



Tara...tahun lepas tadika Islam pakai sopan..tahun ni kakak seksi balik...huhuhu


Mana leh pakai skirt tiap2..mesti ada hari yg sopan....hehehe


Suka la tu dapat 2 beg baru nak pi sekolah...


Ni gedik AF.....ahahaha....dah tersingkir ek kakak

1 comment:

  1. salam. Mcm mana dgn progress Yaya di be smart kinder kids?

    ReplyDelete