Thursday 8 December 2011

Memborong Apam Pokadot

Tetiba ja aku rasa nak jugak letak entry ni....tak kisah la....Apam Pokadot.....huhuuhu..sebenaqnya aku masih fobia lg kalau sebut Pokadot..tingat la anak aku Si Adam Rayyan yg kene Demam Apam Pokadot....so tetiba lak kat opis meriah la sorang akak ni jual Apam Pokadot ni.....10 biji dengan tupperware berharga rm2.50..murah kan..ada mcm2 flavor lak tu..so apa lagi...sekali hangkut la sampai 4....ingat nak ambik lagi..tapi kang kena maki lak ngan kawan2 aku sbb diaorg pun nak beli gak...hahahaha...iyer la...ramai ni aku nak kasi...jiran2 aku la....pengasuh anak aku la..haih....nak balas bekas....asyik diaorg ja dok bg makanan yg diaorg masak..so aku men la balas ngan Apam Pokadot ni...ok la kan...cantik..comey..n murah...so kalau korang nak..leh la terus call ja org yg jual Apam Pokadot ni...nama dia SUE...

Kalau berminat nak order try call Sue ni tgk

Hah....ni jer yg sempat beli..kang aku borong2 banyak kang abes kawan2 aku xsempat....ehehee

5 comments:

  1. cantik & comel....
    murah lak tu..

    ReplyDelete
  2. Emma...

    sedap...ada 4 perisa la tak sila.....blueberry,kaya,kacang,strawberry kot....ehehe

    Asfiza....

    haah..sedap then murah lak tu....rasa pun ok..puas ati la beli..

    ReplyDelete
  3. Kak ryna, order kat ai plak laa.. Ai watkan apam angry bird, lady bird, and bee... Ekeekekee!

    ReplyDelete
  4. boleh ja...hang buat kan...nti aku order kat hang....seyes ni....bg la tester...ahahaha

    ReplyDelete