Thursday 1 December 2011

Main sampai pengsan


Weekend aritu saja la bawa bebudak ni jalan2 n makan2..asyik dok bising ja si kakak tu...mummy.....bosan la....dah lama xjalan2..haih.....so aku decide la nk bawa diaorg pegi Ikea main kat PICC tu kat Kids punya tempat...apa nama tah..lupa la pulak....so yg bestnya bayaran utk seorang kanak2 ialah rm12...so utk anak aku yg dua org ni ialan rm24 sahaja...ehehe.....sat g kita layan pic diaorg ek...sambil2 dah ke Ikea tu apa lagi..melantak la keje aku.....n sambil2 cuci mata...padahal selang 2 hari jer aku pi lunch ngan my opismate kat Ikea....jom la kita layan pic bebudak tu..aku malas sikit nak taip ari ni....bz ngan report...tapi sesambil lah..dah bosan sgt dah mengadap nomber ni....muhaahaha..mau juling dah mata mak

Mula2 sampai..apa lagi..isi perut dulu...la yaya..awat mata mcm tu

Hah melompat la korang main

Si ketot ni pun sama...suka


Sampai baring2 ek ko kakak

Main ngan dak cina mana tah..main umah2

isk..berlari ko ek

kakak yg posing gedik2

Penat daddy kejo ko Adam....jauh giler dia berlari

Biasala..model gundut
Hah muka majuk ajak balik...

hah dah terbaring pengsan

2 comments: