Monday 12 December 2011

Gossip with Adik Badik n my notty gurl&boy

 Aha....morning...semua sihat ker...saja nak cita weekend aku aritu...plan asal nak tgk yg Astorlife tu...tapi disebabkan hal yang tak dapat di elakkan...terpaksa la aku tukar plan ngan adik badik aku...just pi makan2 ngan bawa budak notty dua org ni men....so pi la Giant batu Cave jer....tempat paling dekat n senang parking....sambil2 tu sempat jugak la aku berjoyah2 n bergossip2 ngan adik2 aku ni....sebenarnya masing masih lagi kenyang...tapi entah...tgk ja org makan...kitaorg pun sama jadik nak makan....tambah pula tgk yee mee tu panas menggelegak....tu yg pi order tu.....tak sangka lak murah harga kat Giant ni...so apa lagi..bantai la kami dengan sesungguhnya...ehehehe...

Adik lelaki bongsu aku ngan yang no 3...

Dak kocik ni pun nak jugak makan yee mee...tapi aku suap ayam  jer la...

Budak ni main sampai xmo makan...kena pangge la baru nak mai makan....sibuk la nak berkawan


Pulun mamat pulun

Sedap n murah ja yee mee ni...rm5.00 ngan telur...isk..isk..isk...
Acara lepas makan kat Giant ni tau kami pi mana...merendamkan kaki di Kolam Air Panas Selayang....lupa lak nak snap pic...sbb dok layan budak 2 org tu...isau lak kan abes camera aku kena rendam gak..so aku just google jer la rupa Kolan Air Panas tu....

Ni la papan tanda sebelum belok masuk ke kawasan Kolam tu...kena bayar parking dulu tau

Keadaan waktu malam...ramai siot malam tu
So next la plan nak pi lain..tapi pegi ari keje kot sbb malam minggu biasa la...ramai giler...lgpun aritu kitaorg ni last minute plan coz bohsan tak tau nak lepak mana....baju apa pun tak bawa....so sapa2 yg sakit urat sengal2 tu elok la rendam kaki dlm kolam ni..elok utk peredaran dara..ops...darah no

3 comments:

  1. salam kenal.

    tak pernah masuk this place. boleh try ni..

    ReplyDelete
  2. wasalam yan....haah..boleh ja..best jugak la....

    ReplyDelete
  3. akak pi sini ke.. lama tak gi tempat ni. best giler beremdam kurang lemak berkilo tp.. tmbah kilo kat kedai makan kat tepi2 tu bantai cocok2.. hihihi

    ReplyDelete