Tuesday 6 December 2011

Minum Susu Dugro Dumex



Aha......jom kita minum cucu.....dulu si Adam n si Alya ni aku bagi susu Lactogen sejak lahir sampai la ke umur setahun..then bila dah cukup 1 tahun..aku dah mula tukar susu.....selalu aku akan bg susu Ducth Lady 1 2 3  dan si Alya 4 5 6 yg perisa Choclate....now bila aku tgk iklan susu Dugro Dumex ni mcm tertarik ja ati sbb apa....mcm banyak ja khasiat susu tu....hurm...apa lagi..aku pun try la kasi diaorg..suka bangat....ahahaha.....so apa lagi..aku suggest la ngan korang cuba susu ni..sbb susu Dugro Dumex ni diperkaya dengan sayur-sayuran dan juga buah-buahan segar....sesuai utk baby yg berusia 1 tahun hingga lah ke 8 tahun.....bagus kan....banyak khasiat susu ni....

Ni la produk2 baru susu Dugro...harga pun ok..berpatutan

Tekak beralih arah....pilihla Dugro Dumex...satu utk Adam utk  1 tahun..satu lagi utk Alya 5 tahun.....
Untu maklumat lanjut..korang boleh la klik DUGRO DUMEX utk mengetahui segala maklumat dgn lebih lanjut..... :)

2 comments:

  1. salam dear - tq follow ermayum :)

    susu pun ada sayur n buah eh

    ReplyDelete
  2. wasalam ermayum....hehehe....kita support each others..... :)....haah ni susu formula baru..elok utk budak2 sbb diperbuat dr sumber yang br sayuran dan buah-buahan

    ReplyDelete