Wednesday 7 December 2011

Bersteam2 1 Family




Ari senin aritu balik keje tetiba ja laki aku ajak pi makan kat luaq.....bukan malas masak...tapi malas jugak la....ala..mama aku yg datang dr kampung dah nak balik...so saja la pi makan2 satu family termasuk la 2 adik aku ni...si mamat ngan si mira.....so biasa la..plan last minute ni mcm2 la kitaorg suggest dlm kete...last2 makan jer la kat Flamming Steamboat kat Danau Kota......saja la bawak mama aku n adik2ku serta anak2 ku dan laki2 ku..eh laki satu ja...isk...tu la intan payung aku....sambil makan sambil bersauna....hahaha..abes peluh2....

Muka aku yg tgh kebuluq wei....tak ambik bekfas..lunch..perut kosong mcm posa,..tetiba terjah makan...pergh...perut  aku apa lagi....berangin2 la mcm kipas
 Suasana kat Flaming Danau Kota ni best sikit suasana dia dr kat Sunway tu...tak payah redah jem...lg pun dekat ja ngan umah aku....so ok gak la...cuma harga dia dah mahal dah sekarang...mula2 aku makan dulu rm19.90..pastu entah bila...aku makan rm23.90..pastu sekarang ni dah rm26.90  rm27.90 dah.....whatever la..janji makan dia best..no hal.....so staff dia kat sini boleh dikatakan mesra jugak la.... :)...itu yg penting....
Budak ketot ni sebenaqnya demam campak..tapi bawa jugak la....dah tak demam..tapi dah surut dah bijik2 polkadot tu

Ni hah dua banak ni..diaorg ni memang berbaloi2 bawa pegi makan buffet..sbb buffet ni harga dia rm26.90  rm27.90 ..so diaorg makan pun harga tu la....

Mulut abes comot dok pulun makan sekut cicah coklat....belemoih

Sorry la..muka mak dah mcm hantu raya beb....peluh2..tak mandi lak tu pi makan..direct dr tempat keje ....paham2 la....

Yang baju biru ni la baby siiter anak aku time cuti sekolah...ehehehe...tiap tahun cuti sekolah dia mesti mai kl...jd bibik aku.....hehehe
Ruang makanan 

Ni antara yg aku suka la.....semestinya ketam..tapi time makan sorri la nk kopek...suruh hubby mak la....
hurm....sapa nk pi makan tu sila kosongkan perut anda yer..kalau tak rugi jer.... :)

No comments:

Post a Comment