Monday 19 December 2011

Berjimba @Nilai n Cuci2 Services

Acara aku sabtu ari tu.....biasa la...pegi cuci umah kat Nilai....biasa la....sebelum ke umah acara pertama wajib ialah singgah Nilai 3.....tu la..untung beli umah kat ngan Nilai ni..leh shopping....apa lagi....angkut la barang K&K Home Deco...aku ambik yg 50% jer la....hehehe....murah tu....

2 banak ni dok pilih apa tah

Bolat mcm mummy

Ni biasa la...dlm kete dok bergedik ngan anak dara aku...mula pegi kete kosong ja..tetiba nak balik dr Nilai si yaya dah kena duduk depan....penuh kete...hadoi.....anak dara besaq gajah ni duduk depan...lepas gian la...sejak ada adik kecik dia dah kena duduk belakang....suka sgt la tu...time balik mintak nak duduk lagi...hoi...besaq dah haih

Adik bongsu aku...isk..awat hang mamat...jambu sgt lak...ehehehe
 Tetiba lak si Mamat ni jadi mamat jambu..dok gatai pakai spek pompuan...geli haih .....dia tak bg aku bubuh pic dlm fb..tapi aku degil..bubuh gak..nasib ko la mamat kalau kena kutuk ngan member2 ko


Mak Uda yaya yang sama muncung

 Pompuan senget ni kalau ambik pic mesti la ngan spek itam ni...dok pasan nak jadi retis la tu


Adik aku no 2...gengster sitter adam....

 Aha...mcm pelik ja kan...ni adik aku no 2...muka ganaz giler...tapi dukung baby...hahahaha.....sepanjang kat Nilai 3..dia la dok dukung anak buah dia ni....mcm pelik ja org dok tgk.....muka ganaz...tapi dukung dak kecik

Hubby aku ni lapaq tergedik2......order burger terus makan...haih...laki sapa tu

Yang aku malas nak cita...hadoi..dok bising lapaq....padahal kat umah aku dah siap nasi lemak bagai....dia yg malas makan...pastu dlm kete gadoh la lapaq perut la...angin la....beli burger dok pulun sorang2 makan....laki sapa tah.....malu mak...mesti org kata huh...bini dia tak bagi dia makan la tu...sampai buloq mcm tu


Import tukang cuci..siam mali

 Letih mengemas umah ni..alhamdulillah...dah leh bawak masuk barang dah......semua dah bersih n kemas elok.....

Cuci bg bersih no

Ini acara wajib kalau balik dr Nilai

 Ni la....McD petronas sg besi.....acara wajib beb tiap2 kali balik dr Nilai...kadang2 rasa mcm nak Bom ja McD tu....

Apa lagi.....order beramai
Hehehe....ni la aktiviti aku ari sabtu ari tu......kehidupan di hari sabtu....hahaha....tak der apa yg best pun

2 comments:

  1. ni sure barang soping byk sampai yaya kena duk depan :)

    ReplyDelete
  2. hahaha....tak der la banyak sgt..tapi biasa la....alatan2 cuci umah...hadoi..kete pun dah mcm sardin dah...

    ReplyDelete