Thursday, 15 December 2011

Beg oh Beg

Biasa la...dah penghujung tahun ni.....mula la sibuk dok mencari pekakas sekolah anak....asyik dok bunyi ja si kakak tu..bila nak beli beg baru kat yaya...beg yaya dah koyak......dah nak abes tahun dah pun.....dok janji la ngan dia..nti la gaji mummy n daddy beli....so semalam suka la dia dapat pilih sendiri beg kesukaan dia...tu pun dok cakap.....yaya pening la mummy banyak sgt beg yaya suka...nak semua lah...hoi....ko ingat daddy ko cap duit...semua nak....last2 dapat la jugak beg utk anak dara ni...biasa la dia...kalau pilih barang2 dia mesti la nampak sgt la gedik2 dia....jom tgk perangai anak aku nih...gedik mcm mummy dia gak

Biasa la....dok bergaya ngan beg baru

Hoi....ni gaya apa ni....cubit pungkoq nti

La....perut tu kakak...control sikit

Ops....ni mummy dia punya lak...hahaha...kira semalam ari membeli beg....alasan semua dah koyak n rosak....

Ni la tukang pilih beg utk aku...ehehe.....nk ucap gak TQ 2 my hubby belanja kitaorg beg....

2 comments:

  1. akak tak pernah beli beg pink..
    sebab anakk semua boy :))

    ReplyDelete
  2. shopping ktne ni kak.cm best je

    ReplyDelete