Wednesday 14 December 2011

Depan Pusrawi Banjir KIlat.....

Aha..patutla jem teruk semalam.....aku yg kuar opis di Bangsar ni 5.30 sampai umah tau kul bapa...7.00 hokey...di sebabkan Banjir Kilat semalam....my hubby pun sama.....dia keje kat MINDEF..so aku info dia bgtau depan IJN banjir.....dia semalam balik ikut DUKE....cepat la sampai....yg masalahnya aku yg stuck teruk semalam..iyer la..memang opis aku kt Bangsar...tapi jalan nak menghala balik ke umah ialah Jalan Mahameru....abes mesti la sangkut kat Mahameru tu sbb terus ja dah ke Jalan Tun Razak....haih...masa simpang nak ke Jalan Kuching tu mcm ok ja..tup..tup...kat depan tu lahai..jem jugak...tak jadik la aku senyum...huhuhu...jom layan pic semalam depan PUSRAWI

Sian kan..abes jem...pastu ada yg terjatuh lak tu...

Pandangan dr atas bangunan TH Selborn

No comments:

Post a Comment