Wednesday 2 November 2011

Tetiba lak aku jatuh hati pada hero macho n ensem serta smart..............

Hish..mesti korang pikir yg bukan2 kan..hahaha....isk..biaq pi la kan..nak pikir apa pun...sebenaqnya mak dah jatuh ati la ngan hero macho ni...isk...macho sungguh....hurm.....dulu mak penah couple ngan sekejap ja ngan cousin hero ni....dlm 2 tahun lebih mcm tu la..tetiba....muncul lak hero ni yg mungkin n bakal couple ngan mak...haishh...mengada2 la ko ryna...meh sini mak tunjukkan hero yg berjaya menambat ati mak....syuhss....jgn bising tau..kang hubby mak tau merajuk dia.....hurm....nak tgk..ok la...mak tunjuk ek.....



I malu nak ambik gambaq ngan dia....nebes....huhuhu
Encem kan dia.....ni la....bakal jadi pak we mak...tak tau la..dlm planing nak ganti balik  pak we mak yg lama....
Smart kan

Ni aku nak tunjuk gambaq pak we lama aku dulu ngan cita sikit sejarah dia:

hehehe...tu la pic bf aku dulu....yg merah menyala tu....

Ni pic bf aku ngan si yaya masa ni dia umo setahun lebih kot....
Sedih aku bila tgk gambaq bf lama ni..huwaaaa.....miss u la My Red Cheery...sempat pakai dlm 2005..dr jaman bujang sampai la yaya umur dlm 2 tahun lebih.....tu pun dah bulan Disember 2005 sampai bulan August 2008...hish...aku adapat kete ni setelah booking 6 bulan..tak silap 15hb Disember kot aku dapat kete ni..then 25 Disember 2005 aku dah kawen.....hehehe..kejap ja pakai time bujang....coz tunggu time booking tu lama sangat....actually ni kete kawen aku....sempena duit hantaran aku dulu la....abes separuh hantaran aku guna untuk bayar downpayment ngan booking dia....dlm rm6k hokey...hish...balance tu aku makeup sikit dia..hahaha...yg len baru la aku guna beli brg lip lap lip lap anak mami.....hurm...pastu pakai jap dlm 2 tahun lebih mcm tu hubby aku gatal lak nak tukar mpv nak kasi hadiah besday aku ngan cik citra tu....so dia trade in la My Red Cheery aku ni ngan My Black Bad Boy NAZA CITRA yg aku pakai sekarang...hurm...so tahun ni dia janji nak couple kan aku balik ngan My Yellow Mellow for second car.....amin...semoga yg diidamkan dapat la tahun ni....amin..amin... :)

No comments:

Post a Comment