Monday 21 November 2011

Eppy Besday Adam n Alya


Mcm ok ja kan kek ni...sbb kakak dia bulan 10 ari tu aku tempah kek si elmo ...mayb si adam pulak  tempah yg mcm ni..mcm comey kan...tgk la mcmana...si kakak 2kali aku sambut..kang si adik tak sambut tak besh lak....saja suka2 jer

Ni la masa sambutan besday yaya..tapi dia tak der..dok kalut mandi...eheheheso kitaorg yg xcited lebeih
Semalam 20.11.2011...ehehehe..besday anak jantan aku si Adam Rayyan...cantik kan tarikh tu....so semalam kitaorg tak buat celebration apa pun..mayb nak sambut sekali ngan kenduri masuk umah baru....sedar tak sedar dah besaq dah anak aku ni yer....so ni la aku letak pic dia ngan kakak dia semalam....
Ni kek kakak masa sambut kat Warisan Rimba Kemensah aritu...tak der pic dia kat kek..semua vidoe ja  yg ada


Ni la pic besday boy semalam ..dalam gelap sambil nyanyi lagu besday kat dia..suka sangat dia...cenyum jer...
Semoga kedua anak mummy jadi anak yg baik dan berguna pada keluarga dan masyarakat...amin....semua la mummy doakan kebaikan utk orang berdua....sayang Adam n Alya :)

Besday Mummy 26.08.2011
Besday Daddy   30.10.2011
Besday Yaya     15.10.2011
Besday Adam    20.11.2011

No comments:

Post a Comment