Thursday 24 November 2011

Memperkenalkan anak mummy lagi 2 ekoq

Aha..aku baru ja cita pasak chimoq kan aritu..ehehehe...ni aku nak memperkenalkan lak...anak mummy lagi 2 ekoq...si bobo n si baby....ni kali keempat dah wei aku bela menatang ni n recycled nama yg sama...hehehe....ok...xmo ckp banyak..jom tgk depa dua ekoq ni..comey ker tak....:

Ni la depa 2 ekoq si bobo dan si baby

makan dok berlaih belakang...geram ja aku tgk depa ni..cam nak picit2 ja

Penuh pipi dia kembong simpan makanan kat pipi

keje dia makan ja...sebenaq ni la keje aku ngan yaya...niat pegi barang2 dapur..alih2 bawa balik anak 2 ekoq...hehehe..laki mak dah paham sng dah perangai mak....ehehehe

2 comments:

  1. wee comel2..suka hamster... tak beli alat senaman roda tu ke? mesti tak benti dia eksasais hehe...

    ReplyDelete
  2. Hanis...ada alat senaman tu..bising la dia dok xcercise malam2....geram ja tgk muka diaorg..tambah2 time dia simpan makanan kat pipi dia

    ReplyDelete