Thursday 10 November 2011

Dah siap dah dapoq idaman yg tak berada nak idam.....huhuhu

Ari tu kan aku penah bgtau korang kan yg aku idamkan dapoq idaman yg bertemakan Hitam Merah dlm link ni  Dapur Idaman Kelbu ...tapi akhirnya....Hitam Cekelat..haih....menyampah aku ngan cina yg buat kitchen cabinet..aku kata Merah mcm cili la mau....ngan table itam yer..TAPI akhirnya...haih..malas mau cakap..mcm nak ja suruh dia cabut pasang lain..tapi malas dah aku nak tunggu....ni la hasilnya....so aku decide ngan hubby aku nak tema Merah Itam n Cekelat...nti dah masuk tunggu la mcmana aku nak decorate nti....ehehehehe...

Ni la dia...hah tgk la..tar yg kat bawah tu sebelum ni biru kosong tak der corak....aku suruh ganti ngan cekelat cair...tup tup dia letak biru corak cekelat..haih....bengkek ja aku rasa

huhuuhu..entam sajala 

Aku terima jer la seadanya..tau la nti aku nak makeup mcmana

No comments:

Post a Comment