Thursday 5 January 2012

Peti Ais Merah....berkenaan sungguh....



Aku kan tgh dok decorate dapur ngan tema merah hitam coklat...tetiba sehari selepas beli peti ais ni...terjumpa la yg colour merah...hadoi....nyesal beli awal2...huwaaa.....payah jugak nak jumpa yg colour mcm ni....isk....cantik kan....tak pa..ambik gambaq pun jadi la...aku  dah terbeli colour hitam dah..so kalau ada sapa2 nk beli peti ais hitam aku..meh la...sama ja mcm ni..jenama Mitsubishi...aku jual RM800 jer....baru pakai seminggu.....kosong lg ...siap penghantaran...nk installment ngan aku pun boleh...seyes ni...sbb aku nak beli peti ais merah itam ni.....kalau nak roger atau email i ek..... alyadam80@gmail.com....cepat...kos penghantaran percuma utk area kl....selangor....nogori sekali ek....

2 comments:

  1. Nk tmpg tnye, peti es merah ni akk jmpe kt mne ye?? sbb mak sy pn tgh cri peti es wane merah..

    ReplyDelete
  2. Peti ais ni boleh dibeli di mana ya

    ReplyDelete