Friday 20 January 2012

Bukan Nak Tayang...tapi xreti pakai...huhuuu

Aritu masa tahun lepas....hahaha...sebelum Krismas kot tak silap aku...terbeli la benda alah ni ngan hubby aku bila tgk dlm Nuffnang punya iklan beli 2 devices dlm satu harga.......hurm....thanks la tu my hubby dia belikan i Playbook....hp yg BB Torch tu dia ambik....lg pun hp aku dah BB Torch gak.....tapi sampai sekarang...aku tak reti sgt la nk guna Playbook nih.....sapa ada pakai ek....aku tgk member aku pakai Samseng Tab mcm senang ja....yg pakai Ipad pun aku mcm ok ja...tapi Playbook aku tak reti la...huwaaa.......sapa leh tulun ajaq mak nih...aku rasa anak aku dok bukak Youtube ngan men game ja...aku just men FB....yg len2 aku tak pandai...apa kata mesg aku n ajaq mcmana nak guna....rasanya dah 2 kali aku pi kat Maxis minta budak2 tu ajaq....hehehe...haih...mcmana nak masuk entry blog ni ek....aku dok view la...mcm payah sikit la nak taip....dok tet tot tet....isk..buta IT kah aku....haish...plss...tulun yer.

No comments:

Post a Comment