Tuesday 10 January 2012

Penang Part 1(Dec 2011)

Eh....ni cita lama tau...tahun lepas punya baru nk bubuh dlm blog ni...xkira..nak jugak cita....ehehehe.....ni kisah masa aku bercuti panjang ari tu.....mula2 aku balik kg...kemudian pi siam...lepas pi siam lepak penang 2 hari satu malam.....best wei pi Penang ni..bukan best apa pun..kat Penang ni banyak kenangan beb.....tambah2 aku la....aku study kt USM dulu...pastu masa belajar tu jugak la zaman kenal n bercinta aku ngan hubby....utk pengetahuan korang.....aku bercinta ngan hubby aku since aku first year...2000...hubby aku kt kl....kitaorg ni bercinta tiap2 weekend dating tau....so kl - penang tu mcm Bangsar ke KL Sentral je tau...hahaha....abes la duit PTPTN aku ngan gaji hubby dok ulang alik bercinta.......iyer la..zaman hangat bercinta....hehehe....hah sambung balik.....lepas balik dr penang kami terus ke seremban settle kan umah baru....aku pi penang ni sempena la anniversary perkahwinan aku yg ke 6 tahun....Jomla sambil aku cita kita sambil layan pic ek....ehehehe..entry ni simple2 ja tau..nti aku cita details dlm part 2 no

Yeay...dah sampai Penang......

Gambaq atas jambatan.....

Tak jem masa aku pi...padahal esok tu Xmas


Vistana Hotel - kami duduk sini jer la....Hard Rock dah kensel....dapat bilik suite





Pergh....tuan besaq dok rasmi dulu


Saja buh gambaq seksi laki mak...hahaha....sama pulak dua banak ni..tgk apa tah


Biasa la..aku ngan anak dara dok mengeram atas katil

Si seksi budak demok ni.....pulun dok mandi...



Tgk anak aku...depa bubuh bangle...katanya si Adam jambu..so kena bg Ganazzz sikit mcm  poksu

Yeey ye.....hahaha....rock la kunun


Lembaga Hitam

Bawak bantai bucuk....merata pergi semua bawak...geli betul lah si jantan ada bantai bucuk..korang nak tau nama bantai bucuk ni apa.....KUTUQ MATIN...haha..pelik kan

Bawa bekai melo ja....tu pun tapau kedai Nasi kandaq

View dlm bilik..-Ruang depan

Ni dlm bilik....main kejaq2 lak


tempat si yaya dok berlakon jadi boss....hadoi letih mak
 Nti kita sambung part 2 ek..gambaq makan2...ehehehe

4 comments: