Friday, 27 April 2012

Mak malas...so makan sekut ja ek...

Ni aku pun tak tau entry apa.....bila mummy tgh diet..abes satu umah kena diet...hahaha..so berebut la korang bukak tin sekut makan.....ehehehe...sebenaqnya...hubby aku ni suka sgt jajan....cekedis la..itu la..haish..semua makanan tak berkhasiat..so dr aku jamu depa ni ngan cekedis...lebih elok kan diaorg makan sekut yg ada khasiat dr jajan tu...so dah lama aku dok praktikan benda ni..sbb diaorg ni semua suka sgt kunyah2 depan tv....dr dok kunyah cekedis tu....baik kunyah sekut Jacob....sekut ni ja depa makan...sekut len kureng...lagi satu yg cheese punya.....yang tu sedap sikit.....so kepada sesapa yg suka cekedis.....elok tukaq ngan sekut :)

Hah tgk...anak beranak dok berebut makan sekut

Sekut lak semestilah dicicah milo panas.....tgk.....depa ni makan dgn bersungguh2..kalau korang nak  tau...setin ni tahan 4 hari jer tau


Dua budak kuat makan

Budak ni lagi la..ehehehe

4 comments:

  1. wah bagus2..pasni try buah pulak..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la.....hehehe....pas ni ajaq buah lak kan...:)

      Delete
  2. Replies
    1. hahaha...beb....umah aku ni semua kuat lantak

      Delete