Monday 13 February 2012

Main bola ngan dak Metot

Biasa la weekend ni tak balik Seremban..so memang plan nak bawa bebudak ni main bola kat Titiwangsa atau pun Tasik Perdana...mula dlm 4.30 tu kitaorg dah sampai kat Tasik Perdana....entah tgk cuaca mcm nak ujan ja...so frust la..decide dlm kete nak pi Jusco AU2 la men mainan yg bayar tu...on the way dlm perjalanan saja la singgah lalu kat Titiwangsa....fuh cuaca dah cantik..pastu lak parking masih kosong lagi....terus la singgah sini...ehehehe...jimat duit mummy n daddy..kalau main kat situ mau berejam2 la.....hehehe...saja la bawa anak jiran aku si Faiz ni ikut sama...bukan apa..memeriah kan lagi suasana....hehehehe

Budak metot yg eppy..tapi penggeli rumput....kalau dia jatuh atas rumput menangis geli..haih...anak jantan sorang ni perak ker berlagak xtau la...


Dia lari2 mcm tu ja...takut dia kalau terpijak rumput panjang...ehehe

Aha...ni seisi yg ditunggu2...pantang nampak la moto yg jual ice cream...ambik Cornetto lak tu..ice cream palit tu xmo...haih

Ni ja standard aku laki bini..makan ice cream murah...anak aku yg dua org tu xmo....xsedap katanya...hampeh sungguh

Yaya n faiz....beza kan..anak aku 6 tahun....si faiz ni 5 tahun....hahaha...anak aku besaq....dak faiz ni kecik ja..makan ice cream pun tak abes..katanya kenyang..anak aku...satu mana cukup

Sperti biasa,...nak jugak gedik la...eh anak aku kalau ambik pic dia dah pandai buat PEACE....hahahaa...good boy

No comments:

Post a Comment