Tuesday 18 October 2011

Sedih..budak perempuan 2 tahun dilanggar dan digilis kenderaan 2 kali di China

Ni la gambar gurl tu..tak sanggup nak letak video dia...sedih sgt2

Buletin Utama TV3 semalam ada menyiarkan video budak umur 2 tahun dilanggar dan digilis kenderaan 2 kali di China!......Sedihnyer bila tgk video ni.....xpaham la napa ada jugak manusia mcm ni...aku tgh makan roti terkedu bila tgk video ni....sayu hati tau....sampai last sekali aku buang ja roti tu....terbayang muka anak aku...Ya Allah...sedihnya...menyesal lak aku tgk video tu....

Budak ni mula2 dilanggar dan digilis oleh sebuah van dan kemudian dilanggar lagi sekali oleh sebuah lori......yg rasa nak marah tuh.....masalahnya driver lori n van tu buat bodo ja..langsung tak turun tgk pun apa yg diaorg langgar..bengang aku......orang2 keliling haram tak prihatin langsung....sian..budak tu dibiarkan dilanggar 2 kenderaan......budak tu dah la sakit tak dipedulikan ..isk..kuarng ajar kan...buat dek jer....Yang jalan kaki dan naik motorsikal semuanya tak pedulikan budak ni..Ya allah.....tak sanggup nak tengok...

Last sekali ada cleaner ni nampak dan beri pertolongon...cuba bayangkan apa rasanya kalau anak kita yang ditempat kejadian.......tak patut betul lah....kalau korang rasa nak tgk video tu...cari la dlm youtube..aku kat sini tak gamak nak letak....kang meraung tgk....Ya Allah..selamat kan lah budak yg tak berdosa tu.....semoga beliau cepat sembuh...amin.....

No comments:

Post a Comment