Tuesday 11 October 2011

Ice cream Magnum


Ni la peberet anak aku si yaya..ari2 mintak aku belikan ice cream ni bila balik opis..tak pun aku balik tgh makan ngan daddy dia...hish.....laki aku la ni dok ajaq makan benda2 mcm ni..kopak duit kalau ari2 dok kedarah ni.....tapi memang aku akui..sedap gilessss beb....aku pun suka jugak...TAPI....hehehehe..kang dok marah anak....aku sendiri pun suka gak...laki aku kalau beli mesti tak lupa kat bini dia yg domok ni..hish...baru nak diet....balik jer keje...buka ja peti ais..mesti ada...tq la yang....so tgk la budak domok dok pulun makan ice cream Magnum ni....

Budak domok makan ice cream

apa yg dipandangnya pun tak tau

kedekut...kalau nak geget sikit pun xnak kasik....huh

3 comments:

  1. ais krim ni mmg sedap.. suke colekat dia.. haa. pas makan batang dia jgn buang.. ader tulisan M.. exclusive gitu..

    ReplyDelete
  2. syani...erm sedap kan....teringat2 kat tekak ni...

    syahiroo....tu la....batang dia pun mcm mahal ja....eh sama la kita..simpan gak batang dia..buat penunjuk buku :)

    ReplyDelete