Thursday, 9 June 2011

Hang Tuah Demam....

Hurm....semalam aku terpaksa la Urgent Leave disebbkan Hang Tuah tu xberapa sihat...huhuhu....mungkin gara2 tukar pengasuh baru kot......dulu Si Adam ni ngan Auntie Ida....tetiba lak Auntie Ida ni dapat keje..terpaksa la mummy hantar Si Adam ni ngan Achik kat bawah umah tu...huhuhu...biasa la..org muda ngan org tua jaga..banyak perbezaan....tapi nak wat mcmana...Auntie Ida pun terpaksa antar anak2 dia duduk ngan Achik tu jugak....kat bawah ni leh la tgk gelagat org demam ngan org tak demam...huhuuu.......letih jugak melayan karenah anak2 aku ni..baru 2....mcmana la mama jaga aku adik badik dulu....5 org beb...mau pecah pala....dah la semua nakal2....huhu...ambik ko...rasakan pulak anak sendiri..apa pun..aku tetap anak yg baik...hehehehee....

Memang semalam agak la mencabar bg aku..dah la daddy dia tak der..si anak lak demam..hadoi.....bersilat jugak la...tapi aku ni tabah...boleh hadapi dgn tenang....biasa la..dah kawen askar ni...banyak kena berdikari..sejak kawen..sampai la sekarang aku boleh berdikari dgn sendiri...mesti laki aku bangga kan dapat aku...muhahaaaaa....jom la layan pic....terangkat bakul la puloks.....opsss

kakak peluk adik....muka dah len mcm jer si Adam ni

cian dia..minum cucu sikit ja

comeykan dia pegang botol susu ni....

selalu bancuh 5oz abes...ni minum sikit ja...

kakak yg tgh kebulur....

ni la menu ari ni yer nak..huhuhuhu

bersungguh2 makan...sedap yer

Hang Tuah dah zZZZz

abes merah2 muka..mata....sian dia :(

Ni time aktif...ha...memanjat sana sini..tak padan ngan umur..baru 6 bulan dah tateh nak jalan

nak jugak mummy dia...ni la buah hati mummy :)

muka nakal...

1 comment: