Friday 24 June 2011

Adussss...sakitnya gigi



Korang penah rasa sakit gigi...adus....aku paling xtahan kalau sakit gigi....rasa mcm nak meletup ja......gigi aku ni jenis sensitip....hurm....lubang sikit ngilunya xtau nak cakap..hanya tuhan ja tahu mcmana sakitnya gigi...dr semalam lag aku sakit gigi....tapi pagi ni baru pegi klinik....kali ni pi klinik gomen pulak..baru aritu jumpa dentist swasta..isk..dua rat** jugak melayang duit aku...ari ni minta ngan bos masuk lewat sikt nak pegi klinik....aku ingat aku la org paling awal kunun 7.30 dah terpacak kat klinik..rupanya tidak..ada lg yg lebih awal dr aku...tapi xper..org ke 5 pun ok..tunggu xlama..kul 9 dah settle dah 9.30 dah sampai opis.....lama lg appmt aku..19 Julai tu...huhuhu..kat dekat sebulan baru dia kasi..xper..lubang kecik ja...kalau besar memang aku pi klinik bayar la jugak..konpem tak tahan beb dok telan postan....

No comments:

Post a Comment