Monday 19 March 2012

Berkelah kelah @Plaza Sentral....huhuhu

Ni cita semalam....sebenaqnya tak der apa pun..cuma sonok la dapat berkumpul sembang2 ngan adik2 aku ni.....adik aku yg no 4 ni kitaorg pangge dia mck cik hapak nak belanja makan KFC...apa lagi..serbu jer la sbb mama aku dr Kedah pun ada....kitaorg tak der la jakun sgt nak kelah kat Plaza Sentral tu..cuma sian kat adik aku sorang ni kena keje on weekend...tu yg kumpul ramai2 makan kat situ....hehehehe..sian dia..demi tugas kan.....pelik kan..tak penah org kelah situ..kami pedulik apa....hahahaha.... 

Best pulak dok kelah kat Gloria Jeans situ...nasib baik tutup..kalau tak jgn harap la dpt makan situ

Haih...huduhnya pic aku..ngan tak make up..muka mcm pop sardin....ni la pic kami sekelurga..ada dua org adik jantan aku tak der dlm pic ni....muka 3 org ni len kan..aku la paling tak segak...huhuhuhu...xpa..ati baik

Masa mengacau mak uda....hehehe

Hah....dukung la dia no..aku nak melantak sat... :)

2 comments:

  1. Salam Ryna,

    Memang bestkan dok boleh berimpun keluarga macam ni kan Ryna...bukan boleh selalu dok berimpun macam ni,semuanya sibuk ngan kerja masing2 kan......

    ReplyDelete
    Replies
    1. wasalam kak ros..tu la pasal....diaorg ni dok kl..tapi nk jumpa payah la...tambah2 adik2 ryna yg keje syif....

      Delete