Tuesday 31 May 2011

Lappy ku demam....


Sian lappy kesayangan aku...demam teruk kena virus n bakteria kuat...huwaaaa...ni semua gara2 dok layan blog la nih...isk..menyesal aku gi bukak satu blog tu....terus demam teruk lappy aku....apa lagi..kalut la my hubby ajak pegi Plaza Low Yat pegi beli ubat utk dia.....sian kan...ubat cap Kapersky...ni la pengaruh dr Jackie Chan ni....mula2 tgk rega dia RM70..tup2 bila nak bayaq jer Tauke kedai tu kata RM48....fuh..lega.....jimat duit aku.....tapi dia tak nak tolong install kan....hampeh tul la Tauke tu....sedih mak :)....masalahnya...dah teruk sgt dah aku punya lappy ni..semua dia reject..cuma leh on kan aja..apa lagi..mula la sibuk dok cari dak IT...nasib baik la...budak2 IT ni semua baik2...sanggup nak menolong..TQ yer Pezal....ko jaga la si lappy aku tu mcm anak ko sendiri ek....hehehee..harap2 dah ok la balik..semalam dah boleh bukak cuma si Pezal ni nak repair apa tah lagi....so malam ni leh la laki aku men game...sian dok mengadap notebook adik aku comey tu..tak puas katanya nak men game....so pengajaranya...kena la selalu bagi lappy tu vitamin...sian dia kan......tuan dia ja dok jaga diri .....dia diabaikan...jgn isau yer...nti mummy bg ko lagi ek vitamin..isnyaAllah kalau tak lupa...hahahaha :)

No comments:

Post a Comment